Re: 2 maneres fàcils de col·laborar a Debian

Hola Mònica,

Per cert, algú troba interessant crear la versió en català de la wiki de debian? I sap com fer-ho??

Joan

Al 17/12/10 22:30, En/na Mònica Ramírez Arceda ha escrit:
Hola,

Us comento dues maneres "fàcils" de posar el nostre granet de sorra a
Debian com a usuaris (potser ja les coneixeu):

* Fent captures de pantalla: http://screenshots.debian.net/

Aquestes captures apareixen després a la info de cada paquet, per
exemple http://packages.debian.org/sid/redmine

* Etiquetant paquets: http://debtags.alioth.debian.org/edit.html

Aquí teniu un formulari per cercar paquets en els quals cal treballar:
http://debtags.alioth.debian.org/todo.html

Aquí teniu una llista de les etiquetes (debtags):
http://debtags.alioth.debian.org/vocabulary/

Les etiquetes apareixen en la descripció dels paquets (apt-cache show) i
també serveixen per cercar paquets amb una eina molt poderosa, però crec
que una mica desconeguda: axi-cache search.

Cap de les dos contribucions demana registrar-te enlloc.

Si teniu algun dubte, pregunteu en aquest fil, potser us puc ajudar.

Salut!
Mònica

--

Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi