Re: Grub

No m'havia fixat en aquest fil.
Dissabte em va passar  en el sobretaula i el portàtil.
Vaig enviar un report a debian i em van avisar de que el error
coincidia amb el bug d’en Benjamí. El diumenge vaig tornar a
actualitzar el portàtil i em va tornar a actualitzar el grub. No sé si
el error persisteix perquè encara no l’he mirat.

Per cert son dues les linies que fallen. En una si que hi ha la barra
de escape, peró al la que diu carregant linux no.

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org
           pere.nubiola@gmail.com

El 20 de desembre de 2010 0:51, Leopold Palomo Avellaneda
<leo@alaxarxa.net> ha escrit: