Re: Grub

A Diumenge 19 Desembre 2010, hubble va escriure:
> [...]
> seqüencia d'escapament o algo així), però vec que no és així.
>
> el 2.6.34-1-686 no es troba als repositoris ni de testing ni de sid, o
> sigui que, o bé te l'has compilat tu o bé l'has baixat dels repositoris de
> la experimental. <mode sherlock on> Potser el teu kernel te cap script o
> fitxer de configuració o el que sigui que no està del tot complert per que
> és experimental? </mode sherlock off>
>
> Per contra el grub que tenim tots dos és el de SID, i ja fa dies que
> funciona be, o al menys a mi se'm va arreglar el tema en la passada

bones,

em vaig fixar en aquest error fa un temps i faig fer una actualització de
màquines i en una d'elles em va passar.

Ho vaig sol·lucionar afegint \

                              ^^^

aleshores, executant el update-grub2 man export LANG=C em va quedar en anglès
i sense error.

No sé perquè en algunes instal·lacions falla i en altres no.

Leo

Linux User 152692     PGP: 0xF944807E
Catalonia