Re: 2 maneres fàcils de col·laborar a Debian

A Divendres, 17 de desembre de 2010 23:30:28, Mònica Ramírez Arceda va
escriure:
> Hola,
>
> Us comento dues maneres "fàcils" de posar el nostre granet de sorra a
> Debian com a usuaris (potser ja les coneixeu):
>
> * Fent captures de pantalla: http://screenshots.debian.net/
>
> Aquestes captures apareixen després a la info de cada paquet, per
> exemple http://packages.debian.org/sid/redmine
>
> * Etiquetant paquets: http://debtags.alioth.debian.org/edit.html
>
> Aquí teniu un formulari per cercar paquets en els quals cal treballar:
> http://debtags.alioth.debian.org/todo.html
>
> Aquí teniu una llista de les etiquetes (debtags):
> [...]

Doncs per mi del tot desconeguda. Ara l'estic investigant.

Per cert, l'eina està inclosa en el paquet apt-xapian-index, però només a sid,
segons he pogut veure.

--
Cordialment,

Orestes Mas.