Re: Poca autonomia... mala configuració ?

A Friday 17 December 2010 17:18:33 David Gasa Castell escrigué:

> Comprenc el tema de la necessitat variable de corrent... però per
> exemple gnome-power-management, amb una càrrega de la bateria al 100
> %, m'ha informat que disposava de 16 hores, 41 minuts, i només he
> pogut treballar 26 minuts...
>
> I el segon gran tema. Quan la bateria es queda buida, el portàtil
> s'apaga a la "brava"; i no crec que això sigui gaire bo pel sistema
> de fitxers, etc. Es possible fer algun script o tocar algun fitxer
> de configuració per tal que abans que la bateria s'acabi del tot es
> llenci alguna mena de shutdown o algun avís per donar temps a
> [...]

Això té tota la traça de que tens la bateria fotuda.  A mi em passava el
mateix que a tu quan la meua estava fent-se vella (uns 4 anys).  Jo de
tu faria la prova amb una altra de nova.

--
Francesc Alted