Re: recuperar archius borrats amb la paparera de gnome

Title: Re: recuperar archius borrats amb la paparera de gnome

Hola,

Jo un cop vaig fer anar la utilitat "ext3grep", però ara mateix no m'enrrecordo com anava, però també depèn del sistema de fitxers que tinguis en el disc.

Espero que et serveixi d'alguna cosa.