Re: [øŧ] l'apache està be?

El Thu, 25 Nov 2010 15:35:04 +0100
Jordi Funollet <jordi.f@ati.es> va dir:

> Tens l'Apache configurat com a reverse-proxy? Si és així, has de limitar
> quines pàgines serveix.

No crec que l'hagi configurat així. De fet solament li vaig fer el virtualhost i el port d'escolta i *yastá*.

De fet ni m'enrecordo de la comanda per posar enabled o disabled un mòdul a la debian (si algú m'ho vol recordar es d'agrair, l'apt-cache search no em dona el que vui) al menys sabria quins mòduls tinc posats :)

apa, gràcies.