Re: Proposta de xerrada Debian

El dc 24 de 11 de 2010 a les 19:59 +0100, en/na xabi@nodo50.org va
escriure:
> hola,
>
> reenvio per aquí aquest correu que dóna voltes per les llistes a veure si
> algú pogués cobrir-ho. he esborrat el correu de la mònica per no anar-lo
> deixant pels historials. si hi voleu contactar, contesteu aquest correu, i
> ja li enviaré.

Estic subscrita a aquesta llista. Si voleu contestar, podeu fer-ho en
aquesta mateixa llista o a mi (amb aquest missatge ja teniu el meu
correu).

Però no sé si caldrà, ja que estic concretant la xerrada amb una persona
de Debian. Si al final no fos així, us ho comento.

<offtopic>
Igualment, encara tenim dies lliures per proposar xerrades. Si a algú li
ve de gust fer una xerrada relacionada amb altres temes relacionats amb
el software lliure, feu-m'ho saber i miro si el tema que em proposeu
encaixa amb les jornades.

El Cicle d'FP del qual parlo és el CFGS de Desenvolpament d'Aplicacions
Informàtiques (programadors).

El "repte" per fer una xerrada en aquest àmbit és enfrontar-se a un
públic que no està 100% convençut de l'opció del software lliure... Em
refereixo a que molts cops es fan xerrades de soft lliure a gent que ja
hi creu o que hi vol creure. Ara és la vostra oportunitat
d'enfrontar-vos a altres realitats ;-)
</offtopic>

Salut.
Mònica