Re: Tinc un problema de seguretat ??

EL Mon, 22 Nov 2010 08:52:14 +0100
Marc Olive <marc.olive@grupblau.com> escrigué:

> No cal que escoltis en cap port si el que vols és accedir a aquests
> serveis d'altres servidors, si són de baixada, vaja.
> Només caldria obrir-los si el teu ordinador te servidors esperant
> servir peticions, si tens un servidor web, un de correu, etc.
> Pel que fa a l'accés a aquests serveis de tercers ordinadors, pots
> tancar tots els teus ports.
>
> En Hubble apunta a la web de la IP que t'amoïna, però jo només trobo
> una pàgina en blanc. Una IP d'un usuari de telefònica que es connecta
> i desconnecta potser?
> [...]

Segur que anava cap amunt, el netspeed-apllet del gnome marcava la
velocitat a la dreta, per altra banda iptraf ho comptava com a paquets
que pujaven. D'això n'estic segur.
Sobre el que comenta en Hubble que jo sàpiga no he instal·lat res
d'aquesta gent, de fet no tinc res instal·lat que no sigui un
paquet .deb provinent de Debian.
Tornaré a repassar la configuració del firewall del guarddog.
Gràcies a tots per les vostres respostes.