Re: [ot] gpg caducada

xscript@gmx.net (Lluís) writes:

> Be, gnus te suport per mbox (i maildir i tants d'altres), pero jo
> l'utilitzo com a client imap d'un mirror local, i et puc assegurar que
> es el mes rapid que he vist mai (tinc busties amb varis milers de
> missatges), i mira que he provat gairebe tots els clients de correu...
>
> A mes a mes, la forma en que gnus gestiona els missatges es just el que
> feia temps anava buscant.

Jo bàsicament el volia utilitzar simplement com a lector de correu (que
arriba via fetchmail i es distribueix en diferents bústies mbox) i per
redactar missatges i enviar-los (via sendmail). Al final he aconseguit
llegir les bústies mbox, però m'ha costat més del que em pensava.
És bastant diferent del mutt, però vaja, això que estigui integrant dins
de l'emacs la veritat és que està bé.

Salutacions,
Ernest