Re: [ot] gpg caducada

xavi  writes:

> El dv 05 de 11 de 2010 a les 13:47 +0100, en/na Lluís va escriure:

> ? podries ser una mica més explícit? que això promet :)

No res, que tinc busties amb un munt de missatges. Basicament, tinc uns
quants tipus de missatges (evidentment pots anar canviant l'estat del
missatge sempre que et convingui):

* nous
  Passen a llegit automaticament al llegir-los XD

* llegits
  Per defecte, no apareixen el seguent cop que entro a la carpeta. Per
  cada carpeta o grup de carpetes (nom, expressio regular, etc.), tinc
  posat a partir de quina edat del missatge aquest es pot esborrar
  automaticament (aixi, depenent de la llista, mantinc missatges durant
  mes o menys temps, en l'inbox de certs comptes ho mantinc sempre tot a
  no ser que ho esborri explicitament, etc)

- "dormant"
  Per defecte no es mostren, pero tampoc s'esborren mai automaticament.

- importants
  Sempre es mostren (ressaltats) i no s'esborren mai.

A mes a mes esta el tema de la puntuacio de missatges (com mes alta la
puntuacio, mes es ressalten i son als primers on vas a parar al
llegir).

Aquesta puntuacio es veu modificada tant per regles "estatiques" com
"dinamiques". Tinc paraules clau en certes llistes, threads que he
marcat com a interessants i vull seguir a mesura que evolucionen,
respostes a missatges meus, etc.

La veritat es que el conjunt de "features" que te es bastant
impressionant, i la velocitat que te fa que ja no hagi d'esperar per
entrar en certes carpetes.

I aixo que es un programa que va comenc,ar abans del '87! XD

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."