Re: [ot] gpg caducada

Ernest Adrogué writes:
> Jo últimament estic tot el dia a l'emacs i em vaig estar plantejant
> passar-me al gnus, però finalment em va fer mandra. Saps si és factible
> utilitzar gnus i mutt amb les mateixes bústies de correu tipus mbox?

Be, gnus te suport per mbox (i maildir i tants d'altres), pero jo
l'utilitzo com a client imap d'un mirror local, i et puc assegurar que
es el mes rapid que he vist mai (tinc busties amb varis milers de
missatges), i mira que he provat gairebe tots els clients de correu...

A mes a mes, la forma en que gnus gestiona els missatges es just el que
feia temps anava buscant.

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."