Re: [ot] gpg caducada

El Divendres dia Divendres 05 Novembre 2010 xabi@nodo50.org  xabi@nodo50.org
va escriure:
> [...]
> ~ 3) Si la clau expirada és la primària (com sembla e teu cas, vés al pas
> 4. ~ Altrament usa l'ordre "key" per seleccionar la subclau per ID
> (l'ordre ~ "help"
> ~ llista totes les ordres possibles)
> ~
> ~ 4) "expire". Segueix les instruccions.
> ~
> ~ 4) "save" per desar i sortir
>
> gràcies orestes, ara només cal tenir la paciència de trobar la paraula
> secreta; algú tant empanat a qui se li caduquen un parell de keys també
> pot oblidar-se de l'exactitud de la frase secreta....

Ah! això no ho deies al teu missatge inicial. Així la cosa canvia notablement.

P.D. He posat que la subclau s'usa per signar, quan normalment s'usa per
xifrar (tot i que també es pot usar per signar, no és el seu ús habitual)

Aquí ho explica millor:
http://www.gnupg.org/faq/subkey-cross-certify.en.html

> SAX!
>
> ps. no pot ser no que al estar caducada, no em deixi incrementar l'expire

No t'entenc bé, però jo et puc dir que en el meu cas he pogut canviar sense
problemes la data d'expiració d'una subclau caducada. Tanmateix, amb la clau
principal no ho he provat mai (no s'ha donat el cas), però no deu ser difícil
de crear-te una clau de proves i provar-ho allí.

Orestes.