Re: [ot] gpg caducada

+ Lluís <xscript@gmx.net>:

> El que hauria estat millor, es que creessis la nova clau uns dies abans,
> i que signessis la seva veracitat amb la clau vella, de forma que
> "automaticament" tothom que confies amb l'anterior clau, pugui confiar
> ara amb la nova (dic jo que en casos com aquests, la confianc,a es una
> propietat transitiva).

Fins on jo sé, la transitivitat de les signatures de claus no és automàtica:
cal demanar als que t'havien signat la vella que signin la nova un cop
signada amb la vella i abans que caduqui, tal com dius.

Teniu alguns detalls de com renovar les claus i les recomanacions que
cal seguir en cas d'optar a ser DD: http://keyring.debian.org/

--
Alex Muntada <alexm@alexm.org>
http://alexm.org/