Re: [ot] gpg caducada

xabi  writes:

> que em recomaneu que sigui fàcil de llegir, i què és millor fer?

Per a fer que? Jo el que et recomanaria es que utilitzessis 'seahorse'
enlloc del command line XD

En quant a la caducitat, si no recordo malament, no hi ha extensio
possible. El que hauries de fer es crear una clau nova i associar-la a
la mateix identitat (nom / email).

[explicacio treta de la maniga, pero te sentit]

El que hauria estat millor, es que creessis la nova clau uns dies abans,
i que signessis la seva veracitat amb la clau vella, de forma que
"automaticament" tothom que confies amb l'anterior clau, pugui confiar
ara amb la nova (dic jo que en casos com aquests, la confianc,a es una
propietat transitiva).

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."