batería portátil a vegades càrrega

aupa,
tinc un portátil Dell XPS M1330 que porta una batería model WR050 amb un kernel 2.6.32-5-686 i que vaig comprar amb ubuntu i vaig canviar per debian. Des de sempre he tingut problemes amb la batería, ja que a vegades càrrega i moltes vegades no.
Haveu tingut cap problema similar? Sabeu com puc resoldre el problema?
Moltes gràcies.
Salut,
J.

--
El precio que pagan las personas buenas por su indiferencia
en los asuntos públicos es ser gobernados por malvados.