Re: Busque consells per instal·lar una debian en 2 o 3 discos

2010/10/24 Jordi Funollet <jordi.f@ati.es>
On Sunday 24 October 2010 14:18:38 XAvi wrote:
> En Jordi Funollet deia que per als kernel nous no cal ficar /tmp a la RAM
> perque no es nota. Lo de utilitzar el /tmp a la RAM. De fet no sabia ni
> que es poguera fer. Com es fa això? Supose que hi aura que tocar alguna
> cosa del /etc/fstab i au, No? SI utilitze un kernel 2.6.18-6-686 es notarà
> o no? Tu que creus Jordi?

És molt simple, tal com dius has de definir al /etc/fstab un sistema de
fitxers de tipus 'tmpfs' o 'ramfs'. Ho trobaràs explicat a molts llocs.

El "es notarà o no", depèn de com ho mesuris. I per mi aquesta és la part
important: si puc fer una optimització que per alguna raó crec que ajudarà,
però no la puc mesurar... m'estic enganyant.

Així que tu mateix: decideix què és el que vols que millori, com ho evaluaràs,
i llavors mesura-ho amb i sense 'tmpfs'.