Re: Dell, broadcom i possible sol·lució xapucera...

Hola a tots,

Segons llegeixo a planetubuntu.es

Broadcom allibera driver obert de les seves tarjetes de xarxa wifi per a linux.

http://planetubuntu.es/09/broadcom-lanza-un-driver-de-codigo-abierto-para-sus-chipsets-inalambricos/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+FeedPlanetubuntues+(Feed+de+PlanetUbuntu.Es)

A la web de Broadcom:

http://www.broadcom.com/support/802.11/linux_sta.php

No se si és el que necessites però sembla que és una bona noticia.

Salut a tothom.

Fran.