Re: Dell, broadcom i possible sol·lució xapucera...

Al 08/09/10 23:44, En/na joan ha escrit:

Al 08/09/10 23:17, En/na joan ha escrit:
Bueno, per acabar-ho d'adobar m'ha sortit un altre pega més endevant (això de la instal·lació de debian és tant espinós que se'm passen les ganes...):

Ara resulta que em dona un error a l'hora d'intal·lar el grub semblant a "f/ailed to install into /target// " I el lilo tampoc pot... I mira que per assegurar-me he usat tot el disc dur (enviant a la porra les particions que venen de dell amb el seu windows, el seu oem, el seu sistema de rescat). Doncs ni amb aquestes! (ara faré alguna prova, treient-li lo de LVM i, si no, provant una Lenny...

Aquest error sembla que també pot tenir "tela". Per començar no trobo gaire cosa al google. I el que trobo que fa la pinta d'assemblar-s'hi, em fa sospitar que ves a saber si te a veure amb alguna config. del disc que ve de Dell (Raids, etc.) malgrat que jo tinc un sol disc d'1Tb:

https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/ubuntu-meta/+bug/436340
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/grub2/+bug/527401

Muérete :-( :-(

He fet un parell de canvis a la BIOS i, en "expert mode", ja he pogut instal·lar un sistema pelat de debian testing. El canvi va ser passar el disc dur de SATA/*AHCI a SATA*/ATA (crec recordar ;-)

Ja només em falta connexió a red (em penso!)

Pd.: podria ser que la Bios tingués alguna configuració que es dones d'òsties amb el grub??? Vaig a veure...

Joan

Pd.: cada cop em sento més imbècil de no posar d'una vegada el CD d'ubuntu...

Merci pel "suport" ;-)

Joan

Al 08/09/10 23:06, En/na Alex Muntada ha escrit: