Re: Instal·lació dual (win / linux) en un disc dur doble de 2 TB Raid 0 "Stripe" (2 x 1 TB - 7.200 rpm)

Menos mal que no es un nou invent... ja estic cansat de tanta cosa nova :-d

Pd.: això del SAI està bibliografiat? Perquè jo en tenia un (quan vivia a una masia, a la que les tempestes li fregien routers i similars...) però ara ja no en faig servir 8com que estic a la civilització un altre cop... I si és com dius tu, realment costa poc! (ara tinc un lladre d'endolls d'aquells que "teòricament" protegeixen de sobretensions, però ves a saber...

Joan Cervan

Al 02/09/10 08:40, En/na Pere Nubiola Radigales ha escrit:
El 2 de setembre de 2010 1:14, joan<calbasi@pangea.org>  ha escrit:
Say??? Un SAI se el que és (rollo protecció de sobretensions, bateries,
etc.), però un say??? (com és que hi ha tantes coses noves! :-p ).  Em pots
fer 5 cèntims o googlejo?

Perdó volia dir una SAI. Fa temps que vaig descobrir que la majoria de
errors de disc es produïen per caigudes de tensió. Per això vaig
instal·lar un SAI a casa i oli amb un llum. Abans els discs només
aguantaven un any. Ara amb el SAI están aguantán 3/4 anys sense
problemes. Normalment, per un ordenador de sobre taula amb un de 500
vats ni ha de sobres i el preu pot rondar sobre els 60 euros

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
            pnubiola@fsfe.org
            pere.nubiola@gmail.com

--

Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi