Instal·lació dual (win / linux) en un disc dur doble de 2 TB Raid 0 "Stripe" (2 x 1 TB - 7.200 rpm)

Hola,

Estic a punt de comprar un sobretaula Dell i voldria saber si hi ha cap problema amb aquesta configuració:

"Disco duro doble de 2 TB Raid 0 "Stripe" (2 x 1 TB - 7.200 rpm)"

Si tingués 2 discs durs o un disc dur gran que després particiono, doncs és "el de sempre", però mai he treballat amb això de disc dur doble Raid 0 i tinc alguns dubtes:

1) això significa que tinc un sol disc dur de 2Tb que, mitjançant lo del Raid 0, jo veure com a 2 unitats?? O és una altra cosa? 2) hi ha cap problema perquè quan m'arribi l'equip amb windows 7 jo deixi un disc dur amb el windows i posi el linux a l'altre?? Em trobaré el windows 7 tot al mateix disc dur o això de Raid 0 implicarà que el trobaré escampat per tot arreu com si fos un tumor? 3) Més en general, per instal·lar, i després treballar, amb linux, és més convenient aquesta configuració o agafar un disc dur de 1,5Tb sense històries de Raid 0???

Salutacions,

--

Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi