Re: feliç aniversari

On Tue, Agost 17, 2010 11:47, xavi wrote:
> El dl 16 de 08 de 2010 a les 19:32 +0200, en/na Joan va escriure:

> Doncs m'afegeixo a les felicitacions.

Jo també

> L'altre dia em van preguntar com és que "encara" faig servir Debian.
> Resposta: perquè em sento còmode.
>
> - em sento còmode perquè sé que això és una feinada portada per
> voluntaris enlloc de ser un negoci empresarial que qualsevol dia pot
> plegar ...o ser comprat per Oracle.

De fet aquest és el motiu pel que vaig decidir provar aquest SO i pel què
vaig abandonar WinXX. L'únic problema que hi veig en aquest model és que
els simples usuaris depenem de que els desenvolupadors no "se'n cansin".
Però gaudim-ne mentre duri.

> - em sento còmode perquè en el meu cas no m'importa tant estar a la
> última (i de fet si volgués podria fer-ho actualitzant a testing o sid)
> com tenir un sistema estable que no em dóni gaires problemes.

I, fins i tot, he aprés (una mica) com funciona la meva màquina

> - em sento còmode perquè realment Debian és com aquelles relacions
> llargues, és veritat que ja no tinc gaires sorpreses, però sí que és
> veritat que és una relació de confiança i seguretat.

Això s'aprecia molt més amb l'edat (i experiència de l'animal)

> De fet podríem celebrar-ho.

Cert
--
Robert