Re: feliç aniversari

El dl 16 de 08 de 2010 a les 19:32 +0200, en/na Joan va escriure:
> a tots els debianites ... avui fem 17 anyets ;-)
>
> Les mes sinceres felicitacions a tot l'equip de desenvolupadors , a la
> comunitat i a tots els usuaris.

Doncs m'afegeixo a les felicitacions.

L'altre dia em van preguntar com és que "encara" faig servir Debian.
Resposta: perquè em sento còmode.

- em sento còmode perquè sé que això és una feinada portada per
voluntaris enlloc de ser un negoci empresarial que qualsevol dia pot
plegar ...o ser comprat per Oracle.

- em sento còmode perquè en el meu cas no m'importa tant estar a la
última (i de fet si volgués podria fer-ho actualitzant a testing o sid)
com tenir un sistema estable que no em dóni gaires problemes.

- em sento còmode perquè realment Debian és com aquelles relacions
llargues, és veritat que ja no tinc gaires sorpreses, però sí que és
veritat que és una relació de confiança i seguretat.

De fet podríem celebrar-ho.