Re: "usilio" DNS flood

Suposo que el teu DNS casolà només respon peticions DNS de dominis que
no tens per a les IPs que tu vols, oi?

Recorda:

Dominis que tens: "allow-query { 0.0.0.0/0; };"

Dominis que no tens: "allow-query { 127.0.0.0/8; una.ip.meva/32;
una.altra.ip.meva/32; };"
--
Jaume Sabater

En/na Lluís Gras ha escrit: