"usilio" DNS flood

Bones gent

Des de fa uns dies estic gaudint d'un atac de DNS flood ( o com es digui )

A http://www.liveipmap.com/109.72.146.154-1-0.html hom hi pot comprovar que no sóc l'únic.

El cas és que el dns primari del meu domini està a casa meva i el pobrissó no aguanta la manta de consultes que li estan demanant, amb lo que d'altres peticions exteriors fracassen. He intentat bloquejar amb iptables i amb routing null la ip des d'on aparentment provenen els atacs però pel que sembla la ip en qüestió està spoofejada i la cosa no funciona.

Hi ha alguna manera d'acabar amb aquest malson, o tan sols tractaments "paliatius"?

Un cop de ma o de peu m'aniria de conya.