Re: Disc dur que deixa SO tontos

Per explicar-vos com ha acabat la història.

A Diumenge 01 Agost 2010 13:48:06, Marc Aymerich va escriure:

> has mirat l'informació de l'smart? smartctl -a -d ata /dev/sdd
> No es un error del sistema de fitxers, i en principi formatejarlo no
> canviará res. Pero les eînes que tens per fero començen per mkfs.
> (p.e. mkfs.ext3 /dev/sdd2)

He provat l'smartctl i no em dona cap error. Sí que dóna algun error però de
fa mesos. No crec que hi hagi cap problema amb això.

tampoc vaig poder fer mkfs, o no esperava prou hores...

bé el cas és que vaig comprar un altre disc dur que ha anat molt bé, i on hi
havia win ara hi ha un derivat debian.

Moltes gràcies a tots!
Xavier