Re: Disc dur que deixa SO tontos

A Dilluns 02 Agost 2010 00:47:33, Javier Silva va escriure:
> Hola a tots/es:
> podries provar de canviar el cable SATA, a la meva empresa una partida que
> van comprar, van sortir-nos malament i donaven errors de tant en tant. En
>  el moment de canviar els cables van desaparèixer els problemes (tots eren
>  equips ASUS).
Ja ho vaig provar, i res. També l'he provat amb diferents plaques base com
sugeria en Marc, i deixar-lo una estona desendollat...

> Podries provar de arrencar am el SystemRescueCD, que porta moltes eines per
> comprovar el maquinari i extreure info, a més d'arrencar amb (pràcticament)
> qualsevol equip, des de USB o CD. Es per provar una alternativa al Live de
> Debian.
Ara la baixo i ja us explicaré quins resultats dona. També provaré el que
proposen en Marc i en David.

Moltes gràcies.