Compartir internet per Wi-Fi

Benvolguts/des,

Tinc un portàtil connectat a internet per cable, i voldria compartir la
connexió amb altres portàtils (i també mòbils) usant la WiFi. He estat mirant
una mica com fer-ho (sembla que la cosa passa per posar la targeta en mode
master amb el hostapd) però tot intent de fer-ho retorna un missatge d'error.

Podria ser que el meu maquinari (una Intel Wireless AGN 5100) no suporti el
mode Master? Ho sospito, però no he trobat per internet res en aquest sentit,
per la qual cosa vaig despistat.

Algú pot orientar-me sobre com procedir? No he trobat unes instruccions clares
sobre com fer-ho...

Gràcies.

Orestes.