Re: Don't drink and dupload ;-) ( Colla de sosos !!! ... i potser alguna sosa. #2 )

Per mi ho podem traslladar tal i com s'havia proposat al proper divendres 16.

Ja direu ...

El 9 de juliol de 2010 10:29, xavi <lorajoler@paranoici.org> ha escrit:
I el cap de setmana que vé com ho tenim? ara que hem aconseguit obrir el
fil, i expressar la intenció de celebrar la trobada, no defalliria :)

El dv 09 de 07 de 2010 a les 01:09 +0200, en/na Orestes Mas va escriure: