Re: Don't drink and dupload ;-) ( Colla de sosos !!! ... i potser alguna sosa. #2 )

Nois,
Em foteu una dentera molt gran, però per poder anar a la mani dissabte, hem traslladat a divendres l'aniversari del meu nebot, que en fa tretze, i a qui li hem fet arribar un iPod.
Si no hi vaig, o ell o sa mare entraran en crisi, ell perquè ja vol obrir compte a can poma i comprar-ho tot i sa mare que li diu que ja comprarà a partir dels quinze.
l'he de convèncer que ara es baixi el free, el non-free ja el veura mes endavant.
M'hagués agradat visualitzar les cares dels habituals de la llista, tot i que suposo que dec ser amb molt el mes gran de tots, tenint Debian de per mig, ja tenim de que xerrar.
Com a molt, si feu una birra mes tard de les 22:00, podria mirar d'escapolir-me fins a Molins (visc a bcn), però no ho asseguro.
Be, ja Miraré el correu aquesta nit i demà i ens seguirem comunicant. Segur.
Salut a tots.

"Som una Nació"
"Som Debianites"
Xavier De Yzaguirre

629 95 38 30
xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com
El 7 de juliol de 2010 17:24, Jordi Funollet <jordi.f@ati.es> ha escrit:
Servidor s'apunta. Faré una pancarta per penjar a l'entrada de la piscina, per
a que tot-hom sàpiga què celebrem.

Què celebrem???