Re: Instruccions per crear un USB d'instal·lació de Squeeze?

> Perdona, però no ho entenc.... vols instal·lar Squeeze, però no vols
> treballar amb testing?????
>
> és una mica contradictori, o he entès malament la teva pregunta inicial!

Deu ser que m'explico molt malament.  Resum: amb els meus equips, (quasi)
sempre vaig amb Debian stable.  Per la setmana que ve em deixaran temporalment
un equip.  Aleshores, la meva idea és ser temporalment infidel a Debian
stable, usant Debian testing (squeeze) amb un equip que tampoc no és meu.

Uf, això de fer confessions en públic sobre les meves infidelitats...

Ferran