Re: Lenny Update + Eclipse

Jo normalment faig: aptitude update && aptitude autoclean && aptitude
full-upgrade -y

Suposo que la forma més segura és no posar el "-y" i, pot ser, llevar
"aptitude autoclean".
Per tan... aptitude update && aptitude full-upgrade

Per altra banda, hi ha la opció de fer un "aptitude safe-upgrade",
t'assegures que no esborrarà paquets.
Si hi ha moltes coses pendents d'actualitzar pot ser una passa prèvia
al full-upgrade.

No sé que dir-te, suposo que cadascú te la seva recomanació basada en
experiències.
Jo et recomano directament: "aptitude update && aptitude autoclean &&
aptitude full-upgrade" i que vigilis si s'esborren paquets importants.

Salut!

El 28 de juny de 2010 14:52, Pep Nieto ha escrit:

--
"I'm a carny. I live for games of chance." - Heroes 4x13

Antoni Villalonga i Noceras
#Bloc# ~> http://friki.CAT
#Jabber# ~> friki@bulmalug.net