Re: impressora en xarxa

Be, al final me n'he sortit.
He des-instal·lat el cups amb --purge (per eliminar els fitxers de
configuració) i he tornat a instal·lar el cups, cups-client i
cups-common.
Per art de magia ara si tenia l'opcio des-de el mateix gnome
d'Instal·lar una impressora via SAMBA (abans no hi era aquesta opció)
Disculpeu les molesties.
Pep