impressora en xarxa

Hola!
He donat el pas i he canviat ubuntu per Debian.
Sé que m'he complicat la vida, pero de moment vaig sortint.
He agafat Lenny, pel tema de l'estabilitat.
M'he trobat amb el primer handicap:
instalació d'una impresora en red window$
No hi ha manera que trobi l'impressora. Es una multifunció Epson SX200.
Està compartida i puc navegar per les carpetes del pc windows, pero no
puc trobar l'impressora.
He probat desde cups i tampoc.
Per mes que he mirat al google no he donat amb cap solució.
Algú li ha passat el mateix?
Gracies per endavant

Pep Nieto Luque | gpg.id F80D342E
Linux User 331482