Re: Recuperar grub de sistema amb LVM xifrat

El Thu, 24 Jun 2010 21:58:27 +0200
Lluís Gras <lluis.gras@gmail.com> va dir:

> Well, nobody's perfect ;-)
>
> Dos coses ... , el proper dimarts marxo uns dies a Vigo, es veu que em vaig
> casar per allà i de tant en quant toca visita per refrescar l'episodi,

Buff, quin mal rotllo vigo, l'albarinyo, el ribeiro, el marisc, l'orujo, ... buff que malament, com patiràs...  :)

> suposo que als vols del 7 de juliol tornaré a arrossegar els ossos per
> aquestes latituds i podrem mirar de concretar lo de la trobada, encara que
> siguem quatre gats, mentrestant qui tingui idees ja les pot anar proposant.

Divendres 9 de juliol. Que no es *passi* el vi.

> I l'altra, lo de posar-li niebla al grup de volums és un homenatge ocult a
> Heidi? ... és que ara em tens intrigat.

Doncs has encertat!. És un homenatge a aquest personatge tant "divertit i extravertit" com el gos de Heidi.

Ets dels pocs que s'han adonat al llarg de gairebé 10 anys del nom del meu host. La majoria l'ha associat a boira, cortina per amagar alguna cosa :)

ens veiem i molt bones *estades galegues*.