Re: Recuperar grub de sistema amb LVM xifrat

EUREKA!!!

Ets el meu àngel de la guarda Lluís!

Llàstima que siguis un tio (més be una mena d'ós gegant del pirineu), que sinó et feia un complert de cap de setmana amb pieling total :P

A veure si fem la ditxosa trobada i t'ho puc agrair amb uns quants graus etílics :)

apa, i moltes gràcies.

El Thu, 24 Jun 2010 13:30:55 +0200
Lluís Gras <lluis.gras@gmail.com> va dir: