Re: Don't drink and dupload ;-) ( Colla de sosos !!! ... i potser alguna sosa. #2 )

A Dilluns, 21 de juny de 2010 11:29:14, Lluís Gras va escriure:
> A veure !!!
>
> Hi ha una proposta sobre la taula per quedar, des de el 2007 que no ho fem,
> cruspir-se
> alguna cosa i fer-una "cata" del vinet de la DebConf9.
>
> http://www.cafe-libertad.de/shop/essen-trinken/wein-rum/debian-wein.html
>
> perquè casualment, disposem d'una capseta de sis unitats  i a les
> instruccions d'ús així ho específica.
>

> Getting started
>
> 1. Gather a group of Debian wine lovers ( en això estem ... )
> 2. Open the bottle, share de wine, share the software and if you're drunk
> [...]

Pensava que els meus senyals de vida comptaven com a mà alçada, però no devien
ser prou evidents. Que el present missatge serveixi doncs com a mà alçada.

Tot dependrà de la data concreta, però vaja, no crec que tingui massa
restriccions.

El divendres 2 de juliol es faran les IX jornades de programari lliure
(http://www.jornadespl.org) després de les quals acostuma a haver-hi un sopar.
Potser millor mirar de no coincidir, per si algú vol anar als dos
esdeveniments.

Orestes.