Re: vi

El Divendres 18 Juny 2010 10:31:36 Lluís Gras va escriure:
> Bones gent
>
> No, no és cap consulta sobre l'editor :)
>
> El cas és que avui he rebut un obsequi d'un company de l'escola i
> m'he dit que estaria bé compartir-ho amb vosaltres i no tan sols
> "gràficament".
>
> http://img338.imageshack.us/i/19783367.jpg
>
> Així que si aconseguim adiar una trobada ( hi ha moments que començo
> a pensar que la de la Traska Truska a molins de Rei la vaig somniar )
> ja tenim amb que regar-la, o com a mínim per fer el tastet :P

De l'anyada del 404 no se sol trobar gran cosa, i no és d'estranyar
després dels problemes de l'any anterior que van fer que se'n prohibís
la comercialització. Realment des de la del 403 hi ha hagut un bon
grapat d'anys problemàtics, des de la inacceptable del 406 fins a la
desapareguda del 410 passant per la conflictiva de l'any anterior :-)

(ja he vist la URL bona, però no ho he pogut evitar)

--
Atentament,

Eloi Notario.