Re: Consulta master de programari lliure de la UOC [ FDT ]

Gràcies a tots per les aportacions, l'Arnaldo, que era quí ho demanava ha decidit apuntar-s'hi malgrat la diversitat d'opinions ...

El 8 de juny de 2010 20:34, Joan Queralt <jqueral7@xtec.cat> ha escrit:
Hola,

Jo l'he començat aquest semestre amb dues assignatures, introducció al PL i implantació de sistemes de PL, i he de reconèixer que he après molt, però a costa de dedicar-li moltes hores i buscar-me la vida. És a dir, que no he après més ni més fàcilment pel fet d'estar matriculat al màster, que si ho hagués fet pel meu compte.

M'estava plantejant si volia continuar-lo o no, però m'interessava la branca de desenvolupament i això que dius realment desanima bastant, i confirma una mica la sensació que m'ha donat aquests mesos.

Fins aviat,

Joan

Al 08/06/10 10:04, En/na Ricard Pradell ha escrit:

Doncs jo l'estic acabant i la veritat és que tota la part de
programació és de pena, i no val la ídem gastar-se la pasta. Obsolet,
mal dirigit i consultors "inexistents". Potser, triant altres
itineraris (xarxes, seguretat...) no acabis amb la sensació d'haver
llançat els diners i malbaratat el temps.

Ricard