Re: última actualització de testing, 13 de juny del 2010

La veritat es que fa uns quants dies actualitzant la Sid  el aptitude
era incapaç de arreglar els problemes de dependències. Vaig fer un
upgrade amb el apt-get i ho vaig coronar baixant un paquet tonto del
aptitude. El kde es va quedar una mica flipat. Peró després forçant la
baixada de paquets kde que m'interessaven es van arreglar els
problemes.
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat