Re: última actualització de testing, 13 de juny del 2010

A Diumenge 13 Juny 2010, angel va escriure:
> Avui he fet allò de "apt-get update; apt-get dist-upgrade", i sembla que he
> cridat l'apocalipsi!
> Ve, aquest cop i per primera vegada ho he fet amb synaptic.
> El cas es que m'ha deixat el kde total i absolutament inservible. El kdm
> funciona, però un cop autenticat apareix una pantalla blanca amb un boto
> repetit varies vegades a la part superior de la pantalla i no si pot fer
> res. No respon a cap clic.
> Os a passat alguna cosa semblant? Sabeu que si pot fer? No hi ha alguna
> comanda que actuï com un "desfes" per anar un pas enrere en
> [...]

Probablement s'ha produït algun error en l'actualització, i aquesta s'ha
avortat sense haver instal·lat o configurat tots els paquets.

A vegades passa quan tens repositoris estranys al "sources.list", i avegades
passa sense motiu aparent.

Prova d'obrir un terminal i posar

"apt-get -f install"

A veure si continua configurant paquets. En qualsevol cas potser veus algun
missatge d'error útil.

Si no fos així, torna a preguntar.

--
 Orestes Mas Casals - UPC