Re: fer funcionar una wifi realtek

Dons com que ja he desistit de fer funcionar la realtek, he aconseguit una
antaneta usb, i sabeu que? Dons tampoc funciona! I això que te un d'aquells
chips supercompatibles amb linux. Tant que ho posa a la caixa i tot. Es un
zydas 1211.
I resulta que passa exactament el mateix. Es veuen les wifis però no es pot
autenticar amb cap. Si deixo la wifi oberta, no pot associar-se.
No m'ho podia creure.
Finalment vaig provar l'antaneta a un portatil molt vell que tinc, amb la
mateixa distro que el nou i va funcionar perfectament.
Desprès d'aixo se'm va encendra la llumeta. L'unica diferencia entre el
software d'un i l'altre era que el vell porta un kernel de 32 bits i el nou
un amd64.
Reparticiono el disc dur. Instalo la distro en la seva versió de 32 bits i
apa, l'antaneta funciona a la perfecció.
No així el realtek, que segueix cabut en la seva postura.

Apa. Gracies a tots.