Re: Ni estable ni testing: frankenstein?

Hola Joan,

> Al 10/06/10 22:23, En/na Eloi Notario ha escrit:

> El backports ja el vaig mirar, però en aquell cas concret necessitava
> els drivers d'impresores (ara no recordo en quin paquet estaven
> inclosos), i no hi eren, a backports...

la meva solució és Debian stable amb backports i el sources a testing.
M'explico.  El meu sources.list (simplificat) és:

 deb http://ftp.es.debian.org/debian/ lenny main contrib non-free
 deb http://security.debian.org/ lenny/updates main contrib non-free
 deb http://ftp.de.debian.org/backports.org lenny-backports main
 deb-src http://ftp.es.debian.org/debian/ testing main

Amb això estic sempre amb stable amenys que vulgui instal·lar algun paquet a mà
de backports, i hi faig:

 $ apt-get -t lenny-backports install miraquemodernquesóc

Però si alguna cosa m'interessa molt i no està a lenny-backports, faig el
backport jo mateix, usant aquesta senzilla tècnica:

 http://www.debian-administration.org/articles/20

Si no té requeriments gaire complicats, en general funciona.  Si és un monstre
tipus vlc o imagemagick, oblida-te'n, però m'ha solucionat més d'un problema.

Ferran