Re: fer funcionar una wifi realtek

Hola Àngel,

[...]

Oh, jo també t'anava a proposar això.  Primer desprotegir-la.  Jo ara la tinc
amb WEP, perquè el wpa-supplicant, al menys quan m'hi barellava, tampoc no
admetia encriptacions més fortes.

> Ja he provat amb la wifi desprotegida i no va.
> El problema es que si faig "iwconfig wlan0 essid NOM_DE_LA_WIFI"  i desprès
> faig "iwconfig" no veig que s'hagi quedat amb el NOM_DE_LA_WIFI. Es com si
> no hagués fet res.
> També provo a fer un "dhclient wlan0" a veure si enganxa la wifi
> desprotegida i no hi ha manera.

Saps que jo he perdut moltíssimes hores (també amb una Realtek, en el meu cas
una RaLink RT2561/RT61) amb resultats comparables als teus per resultar que
*sobretot* era un tema de visibilitat entre el router i el meu ordinador?

Prova d'«acostar-los» bé un a l'altre, que es vegin, i a veure què tal.

Ferran