Re: Ni estable ni testing: frankenstein?

Hola,

Aquest enllaç és obsolet, tot i que la font anglesa no canvia massa:

http://www.debian.org/doc/manuals/apt-howto/ch-apt-get.en.html#s-pin

(i, a més, sembla que aquest sistema de documentació el marca debian com a obsolet). Lo de la documentació de debian no és gens user friendly!!

Al 11/06/10 00:17, En/na tictacbum ha escrit:
aqui s'explica com es fa apt-pinning:
http://www.debian.org/doc/manuals/apt-howto/ch-apt-get.ca.html#s-pin