Re: Ni estable ni testing: frankenstein?

A Dijous 10 Juny 2010 22:23:03, Eloi Notario va escriure:
> El Dijous 10 Juny 2010 22:10:07 joan va escriure:
>
> Si el que t'interessa està a backports[1], crec que és bastant millor
> això que no barrejar stable i testing. Bé, en el meu cas barrejar Lenny
> i Squeeze és directament suïcida pel salt de KDE3 a KDE4.
>
> [1] http://www.backports.org

Jo tenia Lenny amb els backports i debian-multimedia, amb l'OO instalat "a
ma". No va gens malament i acabes tenint paquets prou moderns i més
estable/robust que Ubuntu o Fedora, per exemple. Per escritori si no vols
Squeeze, recomano backports i debian-multimedia.
La setmana passada vaig passar-me a Squeeze.

Salut!

--

Marc Olivé
Grup Blau