Ni estable ni testing: frankenstein?

Hola,

Fa temps jo era usuari de la testing, però em vaig afartar de la loteria de les coses que es van esconyant / arreglant i ara poso a tots els ordinadors que puc l'estable... Però clar, l'estable te les seves coses: reconeixent del hard més nou, aquella funcionalitat txatxi a la que hauràs d'esperar 2-3 anys per gaudir, etc.

I l'altre dia, per una història de drivers d'una impresora, vaig sdescobrir allò de posar als repositoris les fonts de la testing i l'stable alhora, indicant que l'estable tingui preferència (és a dir, que només fa servir paquests de la testing pels drivers de l'impresora i les seves dependències).

Us volia preguntar si algú més fa servir algo semblant i si podriem, amb aquest Frankenstein, tenir una distro bastant estable però amb algo més de flexibilitat...

Salutacions,

--

Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi