Re: fer funcionar una wifi realtek

Marc Olive wrote:

> [...]
> jugant amb la wifi i de vegades consegueixo connectar-me i llavors queda
> funcionant durant uns dies, fins que torna a no deixar connectar.
> A wifis desprotegides o segons quin sigui el métode de xifratge puc
> connectar- me sense problemes. Això m'ha passat amb Lenny i Squeeze en
> vàris portatils de diferents marques.
> Mira de fer la prova de treure la contrasenya a la wifi (si és que en té)
> i intenta connectar-te, si pots, prova diferents diferents xifratges.
> Diria que els problemàtics són els antics (WEP), prova amb WPA o WPA2. Si

Ja he provat amb la wifi desprotegida i no va.
El problema es que si faig "iwconfig wlan0 essid NOM_DE_LA_WIFI"  i desprès
faig "iwconfig" no veig que s'hagi quedat amb el NOM_DE_LA_WIFI. Es com si
no hagués fet res.
També provo a fer un "dhclient wlan0" a veure si enganxa la wifi
desprotegida i no hi ha manera.

> Has mirat la wiki de Debian i els altres enllaços que proposa?
> http://wiki.debian.org/WiFi

No l'he mirat encara. Ara ho faig.
Gracies.