fer funcionar una wifi realtek

Hola.
Començarè per dir que tinc poques esperances sobre aquest assumpte, però com
que se que sou entesos en la matèria os vull consultar el que em porta de
cap des de fa tres dies.
He comprat un Toshiba Satellite Pro i no li puc fer funcionar la wifi.
Estic amb debian squeeze. No sembla carregar cap modul per la targeta, que
es una realtek RTL8191SEvB (mes abaix posaré la sortida de lspci -v).
He provat amb els drivers de la pàgina de realtek i amb el driver baixat
de "http://launchpadlibrarian.net/34090404/rtl8192se_linux_2.6.0010.1012.2009_64bit.tar.gz";.
En tots els casos he posat els firmwares que anaven en el paquet.
Res. No he tingut èxit.
Puc veure les wifis, però no connectar-me.
No sabríeu pas com o puc fer?

Aquí os passo la part interessant del lspci -v

14:00.0 Network controller: Realtek Semiconductor Co., Ltd. RTL8191SEvB
Wireless LAN Controller (rev 10)
        Subsystem: Realtek Semiconductor Co., Ltd. Device 8151
        Flags: bus master, fast devsel, latency 0, IRQ 10
        I/O ports at 4000 [size=256]
        Memory at f2200000 (32-bit, non-prefetchable) [size=16K]
        Capabilities: [40] Power Management version 3
        Capabilities: [50] MSI: Enable- Count=1/1 Maskable- 64bit+
        Capabilities: [70] Express Legacy Endpoint, MSI 00
        Capabilities: [100] Advanced Error Reporting
        Capabilities: [140] Virtual Channel
        Capabilities: [160] Device Serial Number 88-55-22-fe-ff-4c-e0-00