Presentar la declaració de renda

Haig de reconèixer que no m'hi he barallat a fons, però algú ha
aconseguit presentar la declaració de la renda via telemàtica (em
refereixo a enviar el fitxer .100) fent servir un certificat digital?

En el meu cas, i usant Iceweasel 3.0.6 em surt un alert avisant-me que
el meu navegador no és compatible tot i que llisten Firefox 2.0 com a
compatible, i a la pàgina que em surt un cop acceptat el certificat de
l'idCat, si premo al botó "Llegir declaració" em salta un error JS i no
continuo. Ah, també he canviat la configuració que diuen s'ha de tocar,
però res.

No sé si posar-me amb el firebug per esbrinar per què "this.cmpFicheros"
és null o deixar-me de punyetes i carregar un carro ple de petrecols i
paperassa per anar decidit cap a Hisenda ara que és el gran moment
ineludible i esperat de fer efectiu el requisit de tributar. Que em
surt negativa i no els hi penso perdonar :-)

--
Atentament,

Eloi Notario.